SMARALD

Am cunoscut smaraldul in a ei stralucire ,

Si mi-am pierdut privirea in a ta iubire ,

Cu foc si dor privind la nestemata ,

Inima de gheata a inceput iara sa-mi bata .

Fara sa caut , intamplator te-am gasit ,

Si din prieten am ajuns sa-ti fiu iubit ,

Pe zi ce trece te iubesc tot mai mult ,

Fluture colorat ce in viata mi-ai aparut .

Ma pierd in cuvinte cand te vad mereu ,

Te strang in brate sa simti ce nu rostesc eu ,

Cuvintele completeaza sentimentele mele ,

Te iubesc mai presus de soare , luna sau stele .

Lasă un răspuns

